Dostava, prevzem in garancija

Osebni prevzem

Kupec lahko blago prevzame v skladišču podjetja INTERCONT d.o.o., Gorenjska cesta 20, 1234 Mengeš in sicer vsak delovni dan, od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00.                                 V primeru lastnega prevzema lahko zahtevamo identifikacijo prevzemnika.

Dostava preko naših dostavnih vozil in preko DPD dostavne službe.

Za pogodbene stranke vršimo dostave brezplačno z našimi dostavnimi vozili ali pa pošiljamo pakete prav tako brezplačno našim pogodbenim strankam preko DPD dostavne službe, ki blago dostavi v roku 24 ur do kupca v vseh krajih Slovenije.

Podjetje INTERCONT d.o.o. ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljavca (paketne distribucije). Po navadi je rok dostave 24 ur od naše predaje pošiljke kurirju.

Dobavni rok

Večino proizvodov, ki so objavljeni v B2B spletni trgovini b2b.intercont.si, in jih imamo na zalogi, vam bomo izdobavili najkasneje v roku 2-4 delovne dni po prejetem naročilu oz. plačilu. Lahko se zgodi, da celotne količine naročenih izdelkov kdaj ne bomo imeli na zalogi. V tem primeru bo skrbnik stranko o tem obvestil po telefonu ali elektronski pošti.

INTERCONT d.o.o. si pridržuje pravico do podaljšanja dobavnega roka v primeru višje sile, za kar se štejejo požar, potres, poplave, vojne, stavke, neurja, prometni zastoji, državni ukrepi ali drugi nepredvidljivi dogodki, ki lahko dobavo naročenega blaga bistveno otežijo ali onemogočijo.

 

Poškodbe pri transportu in kvaliteta izdelkov (garancija)

Stranka je pri prevzemu pošiljke dolžna pregledati njeno vsebnost. S podpisom dobavnice stranka potrjuje količino in vrsto prevzetega blaga. V primeru poškodb pošiljke je stranka dolžna celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljavcu (kurirju), ki je obvezan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost. O poškodbi pošiljke se obvesti tudi INTERCONT d.o.o. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vsi izdelki, ki jih trži podjetje INTERCONT d.o.o. so prve kvalitete in proizvedene pri renomiranih evropskih in azijskih proizvajalcih.

INTERCONT d.o.o. zagotavlja, da izdelki ob odpremi nimajo proizvodnih, materialnih ali funkcijskih napak. Za vse izdelke se šteje, da garancijska doba traja 12 mesecev.

Garancije se ne prizna v naslednjih primerih:

  • če kupec ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka
  • če je prišlo do okvare med transportom po izročitvi izdelka
  • če je bil izdelek nepravilno vzdrževan



Izdelek, pri katerem se ugotovi napaka v garancijski dobi, se  zamenja z novim brezhibnim , takoj ko prejmemo s strani kupca reklamirano blago in ko se odobri reklamacijski zapisnik.
Za uveljavljanje garancije je priporočljivo dostaviti reklamacijski zapisnik z opisom napake na izdelku. Obvezno je potrebno predložiti vsaj en dokument (dobavnica, račun, garancijski list), s katerega je razviden datum nakupa.
Za vse dodatne informacije in pojasnila smo vam na voljo na telefonu: 01 729 10 51 ali na naslovu elektronske pošte: prodaja@intercont.si